Praca handlowców

Program CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok.

Zalety CRM.net

Technologia

Platforma StudioSystem to oprogramowanie wykorzystujące nowoczesne technologie informatyczne. Podstawą platformy StudioSystem jest technologia ASP.net, HTML5, CSS3, JQuery, baza danych Microsoft SQL Server 2012 lub nowszy oraz moduły na urządzenia mobilne z Windows CE, Windows Mobile oraz Android. Ponadto system korzysta z SQL Reporting Services do tworzenia raportów i wydruków.

Licencjonowanie

Licencjonowanie oprogramowania SoftwareStudio oferuje swoim klientom kilka modeli licencjonowania oprogramowania. Program może być licencjonowany w różny sposób:

  • licencja edukacyjna;
  • licencja komercyjna na użytkownika;
  • licencja komercyjna na użytkownika lub procesor bez limitu ilości użytkowników;
  • licencja developerska pozwalająca na modyfikację kodu źródłowego programu na własne potrzeby.

Personalizacja funkcji

Elastyczność platformy StudioSystem w technologii ASP.net, bazy Microsoft SQL 2012 lub nowszej, zastosowanie standardów HTML5, CSS3, JQuery pozwalają dostarczyć oprogramowanie, które może być na etapie wdrożenia dowolnie spersonalizowane i używane na dowolnych urządzeniach zgodnych ze standardem HTML5 (większość przeglądarek Internetowych).

Bezpieczeństwo

Standardem jest szyfrowanie danych za pomocą protokołów SSL, ponadto oprogramowanie może być zintegrowane z firmową domeną (Active Directory), tak więc zarządzanie kontami użytkowników i hasłami odbywa się za pomocą standardowych rozwiązań. Hasła nie są wówczas przechowywane w bazie danych.

Rozbudowana funkcjonalność

Budowa systemu WMS składa się z szeregu elementów tzw. transakcji, za pomocą których realizuje się określone zadania. Poprzez dowolność w projektowaniu systemu możemy wybierać z jakich transakcji w danym wdrożeniu będą korzystać pracownicy danego magazynu. Dodatkowo oprogramowanie dostępne jest także na urządzenia mobilne z systemem Android oraz terminale magazynowe (kolektory) z Windows CE lub Windows Mobile.

Intuicyjny interfejs

Zastosowanie rozwiązań Internetowych (przeglądarkowych) oraz systemów Android pozwala na zaproponowanie użytkownikom oprogramowania magazynowego z nowoczesnym i intuicyjnym w używaniu interfejsem. Wykorzystanie arkuszy styli CSS3 pozwala zaprojektować i dostosować wygląd do indywidualnych oczekiwań pracowników magazynu.

Wersja demo

Sprawdź możliwości jakie daje oprogramowanie SoftwareStudio. W prosty sposób przetestuj i przekonaj się jak wiele możliwości dają nasze aplikacje. W razie pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji

Aplikacja www
Szczegóły programu Studio CRM.net

Dyrektor handlowy często odpowiada za plan sprzedaży, którego nie jest autorem. Na etapie planowania nowego roku budżetowego może przekazywać pracodawcom swoje sugestie, przekonywać do najlepszych rozwiązań, opisywać sytuację na rynku i istniejące na nim ograniczenia oraz bariery. Na tym jego wpływ na założenia budżetowe się kończy.

Późną jesienią zarząd narzuca nowy plan sprzedaży, który staje się obowiązujący. Szefowi sprzedaży nie pozostaje nic innego, jak zaakceptować go, zakasać rękawy i zabrać się za jego realizację. Dopiero teraz ma wpływ na rozwój wypadków. Po pierwsze, może racjonalnie podzielić zadania między poszczególnych handlowców, tak aby wykonanie ich cząstkowych planów było możliwe. Jest to realne tylko wtedy, gdy przełożony dobrze zna swoich podwładnych oraz warunki panujące w regionie każdego przedstawiciela handlowego.

Planowanie sprzedaży

Szef sprzedaży musi zmierzyć się z wieloma trudnościami. Największym jego kłopotem jest nieustanne dostosowywanie się do zmieniających warunków i próba pogodzenia handlowców z ich pracodawcami. Jego ulokowanie pomiędzy zespołem handlowców a zarządem firmy wymusza pewne określone zachowania, które wyróżniają szefa sprzedaży od pozostałych menedżerów. Nie istnieje uniwersalny sposób zarządzania handlowcami. Styl kierowania zespołem sprzedażowym ulega ciągłym modyfikacjom. Zmienia się nieustannie, w zależności od stopnia rozwoju grupy, umiejętności podwładnych, trudności zadania. Jest to zgodne z teorią zarządzania Kena Blancharda, która mówi, że styl kierowania musi być zawsze adaptowany do panujących warunków.

Szef działu sprzedaży

Kalendarz służy do przeglądania planów, dyspozycji itp. dla danego użytkownika. Kalendarz nie posiada funkcji edycji, dokonywania wpisów, zmian lub likwidacji zawartych w nim informacji. Podzielony jest na dwie zasadnicze części: panel lewy, wyświetlający dwa miesiące i panel prawy większy, który zawiera kilka opcji wyświetlania, wyboru opcji dokonuje się za pomocą kliknięcia na odpowiednią zakładkę w górnym pasku kalendarza.

Kalendarz pracy handlowca

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień biurowy – kolor niebieski powrót do domu – kolor zielony.

Baza wizyt handlowca